یزدفردا: تیم فوتبال ساحلی المصافی عراق روز دوشنبه در یک مسابقه تدارکاتی تیم دهیاری روستای ملاباشی بخش مرکزی یزد را با نتیجه ۸ بر ۴ شکست داد.

به گزارش یزدفردا: این مسابقه با حضور تعدادی از مسئولان و تماشاگران در زمین فوتبال ساحلی روستای ملاباشی ( احمد آباد مشیر شهر یزد ) برگزار شد.

تیم فوتبال ساحلی المصافی عراق در لیگ برتر این کشور و تیم دهیاری ملاباشی یزد در لیگ دسته اول ساحلی قهرمانی باشگاه‌های ایران قرار دارد.

تیم المصافی عراق برای کسب آمادگی بیشتر در لیگ این کشور به یزد سفر کرده که طی چند روز آینده با تیم‌های مختلف در لیگ ساحلی کشور مسابقات تدارکاتی برگزار می‌کند.

۱۵ سال قبل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد یزد ( مردآباد) توسط اهالی و برخی دلسوزان علاقه‌مند راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان یزد آغاز شد.

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی استان یزد در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش، صدرشیمی از شهرسان یزد و چادرملو از اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم، حمید بهزادپور، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان هدایت تیم ملی بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا